Update

Morsning korsning!

Nu ska ni få en uppdatering i bilder på vad jag har haft för mig det senaste! Jag har då kommit hem från grymaste resan i Kanada-land! Det var helt underbart och väldigt bra semester!

Men här kommer lite kort på vad jag har gjort efter det :)

image

Jag var hemma en helg i Göteborg! Där åkte vi skridskor med familjen Jansson!

image

Helgen efter det vankades det melodifestival-final! Det innebär matmys med Fredrik! Han bjöd på flamberade pannkakor med apelsin och glass! Fint ska det va! :D Och gott så klart! Om rätt låt vann? Njae…

Dagen innan på fredagen var vi hemma hos Johanna och Hugo och hade häng! Världens mysigaste! :D

image

Som ni minns har jag precis flyttat! Här kommer lite bilder på min lägenhet! Dörren går in till toan ;) Ytterdörren är till vänster om bokhyllan!

image

Här är ett av mina favvohörn ;) I alla fall när det är fina blommor i vasen!

image

Sen gillar jag detta fönstret också! Ser ni att jag har blommor!?! Första gången jag har köpt en blomma till mig själv! Imponerande va?image

Här är min nya soffa! Tack farmor och farfar!! Den levererades i fredags! :D Blev faktiskt riktigt nöjd! Köket är till höger om soffan!

Detta var lite bilder från lägenheten! Får kanske ta och fixa lite fler i morgon! Jag bor i en 1,5 så jag har ett sovrum och det är jag väldigt nöjd med! :D

 

badminton

 

Idag har jag och Fredrik spelat badminton! Och snart kommer några vänner till honom för lite brädspel!

Over and out! Love!

One thought on “Update

Kommentera

