130521

Hej!

Jag är nyligen hemkommen från Stockholm där jag har gått A-kursen i McKenzie! Mycket bra och mycket nöjd tjej har återvänt hem och redan börjat använda mina nya kunskaper! Trött i knoppen och kroppen är jag :) Jag har bott hos Jossan och haft det bättre än hotell, blivit riktigt omhändertagen! Träffat Lovisa och hängt med Jossan! Vi har varit i Hagaparken och besökt Fjärilshuset där. Mysig utflykt! Tack Jossan!

Jag har även hunnit fira min födelsedag! Den firades i två omgångar. På helgen hade jag hela släkten på besök!! Vi var på Tjurkö och besökte stenbrottet där, vi var en sväng i stan, åt glass på glassiären, träffade Rosenbom, var på marinmuséet och åt middag hemma hos mig på lördagskvällen! Mysig helg! På tisdagen bjöd jag över lite vänner på middag! Jag överskattade min förmåga att laga mat till åtta personer och samtidigt arbeta heldag… Det blev lite stressigt, men med lite hjälp gick det vägen! Trevlig och lugn kväll :D Tack hörrni!!

Blodomloppet har jag sprungit med! En mil, avklarat på 55 min och 18 sekunder. Nöjd tjej!

Over and out!

Kärlek!

One thought on “130521

Kommentera

