En helt vanlig måndag och lördag

I måndags var en sådan där helt vanlig bra dag på jobbet! Det var säsongsavslutning för min träningsgrupp ”måndagsgrupen”. Det innebar tårta och kramar! Samt att jag fick en STOR godispåse och så träffade de helt rätt i hjärtat med att ge mig två stycken fiskedrag :D Goaste gruppen! :) Så tack så mycket om ni råkar trilla in här!

image

image

Vi har även spelat beachvolley i två omgångar! Förra veckan såg det ut så här:

image

Och i söndags fick vi springa och gömma oss pga regnet… :/ Men det var ju skoj så länge det varade!

Elias har varit på besök i helgen :D Då det inte blev så mycket vandra i stan tog vi oss till utkiken och såg stan från ovan istället!

image

Här tittar han lite poetiskt bort mot horisonten ;)

I lördags var vi bjudna till snyggingen i mitten:

image

Annika bjöd in till födelsedagskalas! Gott med kräftor och räkor! Och väldans trevligt sällskap. Natten slutade på STATT där det var längesedan jag var nu!

Annars så går planerandet mot midsommar :) Sofia och Lollo kommer och hälsar på, jippi!! VI har hela dagen planerad så vi hoppas på finväder och glatt humör :) Men det brukar inte vara något problem, med humöret alltså :P

Nu väntar sängen! Godnatt på er och dröm sött! Nu vet ni lite mer om vad jag har haft för mig sista tiden ;)

XOXO

Kommentera

