Midsommar i Kallekrona på vårt vis!

En riktigt bra midsommar senare har jag nu vaknat i sängen alldeles för tidigt ;) men vi hade en väldigt bra dag igår! Louise och Sofia är här och hälsar på!!!  Vi startade med sillunch hos mig, band kransar och åt tårta.  Sen ville ville vi dansa runt midsommarstången men jag hade visst slarvat med att kolla tiden. Så vi anlände en timma sent :/ förlåt tjejer ;) en behövlig promenad fick vi iallafall!
Sen stod lekar på schemat och tyvärr fick tjejlaget se sig besegrade av killarna :(
Senare kom vi hem till Hugo och Johanna där de bjöd på grillat!  Mm vad gott allt smakade!! Vilken matdag! Kvällen tog dock inte slut där utan vi tog oss lite spontant till dragsö och deras dansbana :) I foxtrot och bugg svängde killarna runt oss tills vi blev snurriga och inte hade koll på fötterna. Eller ja koll på mina fötterna kan jag inte skryta om att ha i piggt och nyktert tillstånd heller,  så jag trampade på en del fötter ;)

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Där var ett litet bildregn på oss fina :D

Idag ska vi ut och paddla kajak!! Vi utgår från verkö där vi hyr kajakerna och sedan får vi se vart vi hamnar :) kameran ska med så bilder kommer :)

Kärlek till er!

Kommentera

