Kajaking!

Hej vänner!

Helgen har fortsatt i samma midsommaraktiga stuk :D I lördags var jag, Lollo, Sofia och Arjen ute på havet i varsin kajak. En tur på fyra timmar med lunch och årets första bad blev det :D Riktigt härligt!!! 

Bild

BildBild

Bild

Turen gick från Värkö, förbu Hästö, runt Västra mark, förbi Långö och tillbaka till Värkö. Det var skoj att paddla förbi där jag ofta går och rör mig :) Det blåste ganska mycket och vid ett tillfälle fastnade jag i vågorna och min kajak drog hela tiden åt höger. Jag fastnade i vågbrytet och fick inte kajaken på rätt väg… Haha tillslut kom Arjen till undsättning och fick knuffa migpå rätt väg ;) Haha! Det var roligare i efterhand än just då :P 

På kvällen tog vi en promenad till Brändaholm och blev bjudna hem till Johanna och Hugo på Risk och myshäng!

Bild

Bild

Kul helg! Innan Lollo och Sofia åkte hem idag så hann vi med en tur till beachvolleyplanerna och spelade i ett par timmar :D Det var soligare än jag trodde så nu har jag ett vitt linne på ryggen… Tur att jag och Jossan åker till Malta på torsdag :D :D 

Grymt bra helg med fint sällskap :D Fler sånt!! Nu ska jag och Arjen köpa thaimat som vi tar med till havet där vi ska fiska :D Så än är helgen inte slut ;)

Puss o kram!

Kommentera

