Helgens äventyr!

En bra helg som vanligt :D Jag har inget annat än bra helger :)

I fredags var vi några hemma hos mig och grillade! Det blev en supermysig kväll :D
I lördags fortsatte festen med kräftskiva hos Fredrik på Iholm, deras mysiga sommarstuga alldeles vid vattnet! Där åt vi kräftor och en massa annat gott! Lekte lekar och sköt med luftgevär! Väldigt trevligt :D

image

image

1209031_10151574130130264_594322734_n

image

image

image

Idag har vi gjort helgens riktiga äventyr! Jag och Nicole har varit i Kristianstad och hoppat fallskärm :D Vi skulle hoppat klockan ett, men när vi kom fram blåste det lite illa så vi avvaktade. Åkte in till Kristianstad och åt lunch. Lite senare hade vinden förbättrats och vi fick hoppa vårt tandemhopp! Det var riktigt riktigt häftigt! Jag satt fast i en instruktör som skojade med mig bara för att göra mig rädd! Inte okej! ;) Rolig var han iaf! :D Det läskigaste var när vi skulle fram till kanten och titta på killarna som hoppade innan oss. Då kändes det högt! Sen gick allt så fort så det var bara att hänga med :D Det kändes som betydligt längre tid i fritt fall än vad det var! Totalt tog det ca 15 minuter :) En häftig upplevelse!

image

 

Två nöjda tjejer!

Kommentera

