20131114

Hej!

Det har hänt både det ena och det andra här! Jag har varit på Kristian Antilla-konsert med Fredrik, jag har varit i Kalmar, jag har träffat Jossan och haft en mysig helg, jag har varit på IFK-Mjällby med Hanna och Fredrik som de gamla goda tiderna. Jag har varit hemma i Göteborg och jag har spelat min första seriematch för säsongen! Tyvärr förlorade vi, men det får vi väl leva med :P Jag har varit ute på vandring, första etappen på Blekingeleden tillsammans med Fredrik, Ola och Netta. Mysig dag var det med fina färger och trevligt umgänge!

I morgon åker jag hem till Göteborg igen :) Denna gången är det farmor, Jacob och mamma som ska firas! Så sammanlagt blir det väl 150 årskalas eller något liknande :P Oj, nu kom jag på att jag måste packa! Haha jaja får väl sätta fart… Helgen bjuder på en shoppingrunda, släktmiddag hos Jacob, kanske lite jul på Liseberg och mys med familjen som vanligt! Jag hoppas på att mamma och pappa bjuder på räkor i morgon!

På jobbfronten har jag förlängt mars ut, jag har rott i hamn mina projekt denna veckan. Planschen kommer ut i morgon, Facebook hittar ni på https://www.facebook.com/karlskronarehabcenter och tröjorna hämtas nästa vecka! Spännande spännande :D

Nu ska jag ta tag i packandet samtidigt som jag mumsar på min Belgiska choklad! Mmmm! Bättre än Marabou! 2013-10-26 13.09.34

Kommentera

