På en dubbeldäckare!

Hej hopp! Nu sitter jag på tåget på väg hem från en grym helg i Stockholm tack alla som jag träffat! Igår strosade jag och jossan runt på söder shoppade en höstjacka från twist and tango för en tredjedel av priset, betalade 500 kr för den en parkas som är mkt behövlig :) sen köpte jag en klänning från fröken söt helt underbara kläder i en minimal butik :) har även förälskat mig i tjallamalla som är en helt underbar butik :D på kvällen mötte vi upp lite luleåfolk och hängde i en park innan vi hamnade på kopangang, en thailändsk restaurang/bar men den coolaste inredningen! Idag har jag jossan och Elias hängt på slottet efter en underbar frukostbuffé. Vi har kollat på kronjuvelerna och vaktavbytet. Sen tog vi oss en sväng in i storkyrkan och avslutade den oerhört kulturella rundan på hötorget :) vilken dag! Har varit helt underbart att ha lite semester mitt i allt jobb. Men i morgon taggar jag inför ännu en vecka innan jag tar semester i haverdal nästa helg! AWESOME!
KÄRLEK :*

Lämna en kommentar